onsdag 30 juni 2010

Gammalt blir nytt

Det skulle regna och åska idag så jag passade på att förnya lite saker hemma. Jag målade om mina köksstolar och köksbord.
Jag slipade, torkade, målade och svettades något så otroligt eftersom det blev inte alls regn och åska utan strålande solsken och ungefär 50 grader varmt i köket. Trots detta så hade jag väldigt roligt och har färg på ben och armar som inte går bort men det är det värt.

Så här blev det...

Före...









Efter...









Ett bra råd från en sann tant: Använd dig av dina gamla saker istället för att köpa nya, mycket billigare!

3 kommentarer:

  1. Tänk vad snyggt det blir med så lite...
    Bra att ni äntligen börjar sprida er "tantkunskaper" vidare till oss som fortfarande har mycket att lära :)

    SvaraRadera
  2. Ja det tog lite tid men nu är vi här...:)

    SvaraRadera